31 Μαρ 2009

ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ (Δανης, Λος Αντζελες)

Θα ηθελα να παρακαλεσω τους συμμετεχοντες (συνεισφεροντες και μη) να πανε στα σχολια αυτου του posting (καντε κλικ ακριβως κατω απο τη δημοσιευση) και με λιγες λεξεις να μου γραψουν, τι κατα την γνωμη τους αποτελει κομματι της Ελληνικης η οποιασδηποτε παιδειας. Η συνεισφορα σας θα με βοηθησει πολυ στο να γραψω καποιες σκεψεις μου την ερχομενη εβδομαδα (η οταν το θεμα γινει επικαιρο στο blog). Εδω θα ηθελα να τονισω οτι οι σκεψεις στις οποιες αναφερομαι δεν αφορουν την παιδεια καθεαυτη. Ευχαριστω

1 σχόλιο:

  1. Αγαπητέ φίλε Δάνη,

    Αν και ευρύτατο το θέμα στο οποίο αναφέρεσαι θα προσπαθήσω να δώσω τη δική μου οπτική γωνία με όσο το δυνατόν λιγότερες λέξεις. Η παιδεία, κατά τη γνώμη μου, συνίσταται στο σύνολο των αρχών στις οποίες εκτίθενται οι άνθρωποι από μικρή ηλικία ως μετεφηβική ηλικία, με βάση τις οποίες πράττουν κατά την παραγωγική ηλικία και τις οποίες αποκρυσταλλώνουν και συνειδητοποιούν συνήθως κατά τη μέση ηλικία και μετά.
    Η παιδεία έχει αρκετά επίπεδα και παραμέτρους. Θα ξεχώριζα τη μαθητική παιδεία, την οικογενειακή παιδεία, την ακαδημαϊκή παιδεία και την πολιτισμική παιδεία η οποία αποτελεί την ύστατη ελπίδα επαναφοράς σε ποιοτικές αρχές για ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας που έχουν αποκλίνει από αυτές.
    Ελπίζω η απάντησή μου να είναι στο πνεύμα της ερώτησής σου.

    Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή